vanaustinnaarbostin.reismee.nl

Port Leucate

Goedemorgen, het is weer een prachtige dag.

Vrijdag om 08.30 weggereden tot Orleans, eerst even boodschappen bij de Cora gedaan en daar ook erg Frans geluncht. Heerlijk hotel aan de oevers van de Loire, naar de stad gelopen huis van Jeanne d'Arc gezien, en een prachtige cathedraal. Biertje op Place de .... en lekker een toeristen menu gegeten. Zaterdagochtend om 8.00 aan het ontbijt en wie komen daar binnen Paulien en DirkJan collega's van Schiphol. Hoe klein is deze wereld. Zaterdag om 17.00 bij het appartement klein maar van alle gemakken voorzien. Enige nadeel heet waaide, trouwens het waaide alle dagen tot nu toe. Pfuhh eindelijk windstil maar je snapt het al te warmd :) grapje.

Nog een paar dagen en dan weer op huis aan.

Ik hoop dat alles goed is met jullie en tot snel,

Liefs en groetjes Cora

Goodmorning from beautiful Port Leucate in the South of France near the Spanish border. We had a great trip via Orleans, saw the birthplace and statue of Jeanne d'Arc and a beautiful cathedral. Reached our destination on Saturday. The weather is beautiful but a lot of wind, we can walk in 2 min. to the beach where it is sandy!!!! and i don't like sand on my toes but what can you do on the beach :)

Hope you all are fine, see you soon, love Cora and Peter

Broerlief

Heb nix te vertellen e. Heb het verhaal ook nog niet gelezen maar wilde als eerste reageren. Laterzzzzzzz

Marja en Fred

Hoi Cora en Peter,
Als jullie daar op zaterdag nog zijn dan is de markt in Céret een must. Geen markt die je zou verwachten, heel lokaal allemaal! Superleuk. Op andere dagen is daar het Museum d'Art Moderne ook een echte aanrader.
Fijne vakantie verder!
Groetjes Fred en Marja

Mieke

Wat heerlijk te lezen dat jullie zo genieten.we hopen jullie toch nog even te zien als jullie weer thuis zijn,liefs,M

Alie en Jan

uit de zonnige Wieringermeer wensen we jullie een paar leuke laatste dagen daar. Vandaag op Texel geweest, weer eens wat anders.
Liefs

mo

ja uit met de pret. het wordt tijd dat jullie naar huis komen
voor ik het weet gaan jullie weer naar wendy moet ik weeeeeeeeeeeeeer weg.