vanaustinnaarbostin.reismee.nl

Hoofddorp

Zaterdagochtend Port Leucate verlaten, was heerlijk, we hebben prachtig weer gehad, maar ja het zit er weer op. Zeer voorspoedige reis weer in Orleans overnacht en zondag 7 sept. om 17.00 thuis. Uitgepakt, was in de machine, gaan nu Mo even halen. Bedankt Josien :)

Nog even een paar dagen werken en dan naar Boston YEAH.

Daar komt dan ons volgende verslag vandaan.

Liefs en groetjes Cora en Peter

We left Port Leucate yesterday (Saturday Sept. 6th) Had an easy ride to Orleans where we stayed in the same hotel. We drove Péage (Tollroads) quick and easy. Came home Sunday in the afternoon. Busy with unpacking and laundry. Going to pick-up Mo the bunny rabbit now.Busy unpacking and laundry before leaving for Boston on Thursday. (Oh back to work for a few days)

We will keep you informed form there love, Cora and Peter.

Broerlief/Brother Love

Je bent er weer en je bent weer weg, veel plezier in Boston met ons nicht en we hebben een afspraak op 4 oktober.

So you're back and so you're gone, lots of fun in Boston with our favourite niece. We do have an appointment om oktober 4th.