vanaustinnaarbostin.reismee.nl

Boston

Hallo allemaal het is zaterdagochtend 13-9 en we doen het heel goed. Prima vlucht met Delta in 7 uur in Boston. Mooi hotel iets zuid van de stad. Wendy was er om 20.30 even iets gegeten en gedronken en heel veel te praten. Vrijdag met de metro naar de stad. Eerst bij het gebouw van de FED maar daar waren geen toers. Het museum van de Boston Tea party daarmee begon een deel van de onafhankelijkheidsoorlig door thee uit Engeland in de haven te dumpen. Heel klassiek thee gedronken. Gelopen naar Massasuchetts Capitol met gouden Dome. Lunch. En beetje in de zon gezeten in het Boston Common Park bij de Frog Pond. De bronzen gansjes van het verhaal moeder de Gans gezien en bier gedronken bij het bekende cafe Cheers. Freedom Trail gelopen en om 18.00 terug naar hotel. Wat een prachtige zonnige dag in Boston. Fijn weeken verder Cora Peter en Wendy. Dear friends we are in Boston had a good Delta flight that took us to Boston in only 7 hours. Wendy joint us here. Friday started at the FED but no tours there. The Boston Tea Party Museum where we had a nice tea.The Capitol building and a great lunch. Had a little rest in the Boston Common Park near the Frog Pound. Walked by the "walking the geese" statue and had a beer in the Cheers cafe. Walked half of the "Heritage Trail" We took the metro back to the hotel. What a beautiful sunny and warm nice day in Boston. Love Cira Peter and Wendy

Joyce

Klinkt weer als vanouds en zoo leuk met z'n drieën! Geniet ervan en X

Ewie en Mieke

Lekker genieten M! Liefs,M

Alie en Jan

Wat leuk die foto's van Boston. We waren er twee keer, een keer een dag (sliepen we over de brug in Cambridge) en een keer een paar dagen, hadden toen een hotel op het vliegveld. Veel bekende dingen komen nu weer langs.
Geniet ervan!

JoAnn

How wonderful it all sounds. Can't wait to hear the details when you all get to texas!!

Chris

Als jullie zo snel achter elkaar bier en thee drinken, krijg je dan geen explosief mengsel?
Destijds is er zelfs oorlog door ontstaan!
Veel plezier, Chris

Sam Lanhm (Atlanta)

Hi Cora. Another Capital....Check... We are so proud of you to go and see everything you can, while you can. You will always be our trendsetters. We love your adventurers and family and best of all Peters support and love for you and family. Wendy you are a lucky daughter! Hugs and kisses from another Capital....check!